Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2006
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2006
- © Latvijos universitetas, 2002-2006
Straipsnis
Stiprių ryšių diegimas tarp tiekėjų ir vartotojų: Lenkijos patirtis
Maciej Mitręga
SANTRAUKA. Šiame straipsnyje pateikiami empirinio tyrimo, atlikto Lenkijos regione Silezijoje 2003 metais, rezultatai. Pagrindiniai šio tyrimo tikslai buvo šie:
- nustatyti verslas-klientui ryšio ištakas;
- parinkti tyrimo metodologiją bei apsibrėžti verslas-klientui ryšio pagrindinius parametrus;
- pasiūlyti hipotetinį verslas-klientui modelį bei pritaikyti jį paslaugų rinkai.
Pirminių duomenų rinkimo metodas – tiesioginis anketavimas. Respondentų imtis parinkta pagal kvotų metodą ir sudarė 600, iš kurių 551 grįžo tinkama statistiniam duomenų apdorojimui. Tyrimo procese dalyvavo atstovai iš trijų paslaugų sektorių: mobiliojo ryšio, bankininkystės ir turizmo.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: ryšių marketingas, paslaugų marketingas, verslas-klientui ryšiai, Lenkija.