Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2006
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2006
- © Latvijos universitetas, 2002-2006
Straipsnis
Europos Sąjungos mobiliųjų operatorių įmonių rinkodaros orientacija, inovatyvumas ir mokymosi potencialas
Jolita Kurtinaitienė
SANTRAUKA. Straipsnyje autorė pateikia marketingo orientacijos tyrimo rezultatus. Pasirinktas tyrimo objektas – Europos Sąjungos (ES) mobiliųjų telekomunikacijų sektorius. Tyrimas buvo atliktas penkiolikoje ES šalių, dar prieš 2004 metų ES plėtrą. Siekiant išmatuoti marketingo orientacijos lygį ES-15 šalių, papildomai pasiūlyta įvesti šiuos vertinimo kriterijus: a) inovacijas, b) mokymosi orientaciją. Autorė siekė įrodyti statistiškai reikšmingą koreliaciją tarp marketingo orientacijos, veiklos rezultatų, inovacijų bei mokymosi orientacijos Europos Sąjungos GSM mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: marketingo orientacija, inovacijos, mokymosi orientacija, mobiliosios telekomunikacijos, Europos Sąjunga.