Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2007
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2007
- © Latvijos universitetas, 2002-2007
Straipsnis
Marketingo makro-aplinka: rinkos darymas ar rinkos formavimas?
Vytautas P. Pranulis, Dainora Grundey
SANTRAUKA. Straipsnyje naujai pažvelgiama į termino ‚marketingas‘ konceptualią esmę, įvertinant lietuviško atitikmens savastį ‘rinkodara’, kuri realiai išreikštų ‘rinkos darymo’ semiotiką. Autoriai pabrėžia, kad marketingo aplinkos formavimas pereinamosiose ekonomikose turi specifinių bruožų, į kuriuos atsižvelgiant formuojamos naujos marketingo aplinkos ir marketingo sąveikos koncepcijos, apibūdinamos ‚rinkos darymo‘ ir ‚rinkos formavimo‘ sąvokos, išskiriamas socialinis-kultūrinis bei ekonominis-ideologinis besivystančių šalių potencialas ir barjerai, įsisavinant marketingo metodų bei technologijų naujoves.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: rinkos aplinka, marketingas, transformacijos, funkcija, Lietuva.