Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2007
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2007
- © Latvijos universitetas, 2002-2007
Straipsnis
Tarpkultūriniai požiūriai į reklamą: keturių šalių tyrimas
Dainora Grundey
SANTRAUKA. Šiame straipsnyje pateikiamos teorinės ir empirinės įžvalgos apie tarpkultūrinio rėmimo komplekso elementą – reklamą. Diskutuojama, ar TV reklama turėtų būti adaptuota, ar standartizuota, reklamuojant prekes ir paslaugas užsienio rinkose. Empirinio tyrimo pagrindas – keturios tikslinės šalys: Lietuva, Vokietija, Škotija ir Rusija. Autorė straipsnio pabaigoje daro pagrindinę išvadą, kad Škotijoje vartotojai preferenciją atiduotų globaliai ir glokaliai reklamai; Rusijoje ir Lietuvoje – vietinei (lokaliai) reklamai; o Vokietijoje – vietinei (lokaliai) ir glokaliai.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: tarpkultūrinė reklama, globalizacija, standartizacija, globali-lokali-glokali reklamos strategijos, TV reklama, Vokietija, Škotija, Lietuva, Rusija.