Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2008
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2008
- © Latvijos universitetas, 2002-2008
Straipsnis
Kliento požiūris į turizmo tikslinės vietos ženklą: struktūrinės lygties modeliavimo studija
Maja Konečnik, Mitja Ruzzier
SANTRAUKA. Straipsnio tikslas buvo paaiškinti klientų požiūrį į prekės ženklo sąvoką, siekiant teorinius prekės ženklo aspektus pritaikyti turizmo sektoriui. Pasiūlytas klientų požiūriu pagrįstas turizmo tikslinės vietos ženklo modelis, kuris susideda iš keturių svarbiausių matmenų: supratimo, prekės ženklo įvaizdžio, suprato kokybės ir lojalumo. Empiriniu būdu patikrintas modelis, kuris buvo pritaikytas turizmo tikslinei vietai – Austrijai, o tyrimo respondentai buvo Vokietijos ir Kroatijos turistai.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: klientu pagrįsta prekės ženklo vertė, turizmo tikslinė vieta, prekės ženklas, struktūrinis lygties modeliavimas, Slovėnija.