ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2008
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2008
  • © Latvijos universitetas, 2002-2008
Straipsnis
Kliento požiūris į turizmo tikslinės vietos ženklą: struktūrinės lygties modeliavimo studija
Maja Konečnik, Mitja Ruzzier

SANTRAUKA. Straipsnio tikslas buvo paaiškinti klientų požiūrį į prekės ženklo sąvoką, siekiant teorinius prekės ženklo aspektus pritaikyti turizmo sektoriui. Pasiūlytas klientų požiūriu pagrįstas turizmo tikslinės vietos ženklo modelis, kuris susideda iš keturių svarbiausių matmenų: supratimo, prekės ženklo įvaizdžio, suprato kokybės ir lojalumo. Empiriniu būdu patikrintas modelis, kuris buvo pritaikytas turizmo tikslinei vietai – Austrijai, o tyrimo respondentai buvo Vokietijos ir Kroatijos turistai.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: klientu pagrįsta prekės ženklo vertė, turizmo tikslinė vieta, prekės ženklas, struktūrinis lygties modeliavimas, Slovėnija.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
Muitinės g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict