Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2008
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2008
- © Latvijos universitetas, 2002-2008
Straipsnis
Specifinių pirkimo determinantų analizė, tiriant vartotojų lojalumą paribio verslui
Ulrich Scholz
SANTRAUKA. Straipsnyje autorius diskutuoja apie vartotojų elgseną, perkant kaimyninėse šalyse, kurios ribojasi sienomis, šiuo atveju – Vokietiją ir Olandija. Apžvelgti kai kurie antriniai tyrimai, įrodantys kultūrinius bei socialinius skirtumus, kurie lemia olandų ir vokiečių pirkėjų apsipirkimo būdus, gyvenseną bei reakciją į užsienio šalies prekes, prekybos centrų aplinką bei aptarnavimo kokybę.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: vartotojų pirkimo elgsena, tarpkultūrinis tyrimas, lojalumas, aprūpinimas, Vokietija, Olandija.