Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2008
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2008
- © Latvijos universitetas, 2002-2008
Straipsnis
Tarpkultūrinės dimensijos: organizacijos kultūra įmonėje Philip Morris, Lietuva
Dainora Grundey
SANTRAUKA. Verslo globalizacija iškėlė naujus prioritetus tarpkultūrinei vadybos teorijai ir praktikai. Šio straipsnio tikslas - pasiūlyti naują modelį organizacinės kultūros su skersiniais kultūriniais matmenimis, remiantis tarpkultūrinės vadybos ir organizacijos kultūros teorijomis. Straipsnio uždaviniai yra šie: a) atskleisti tarpkultūrinės vadybos ir organizacijos kultūros esmė; b) atlikti empirinį organizacijos kultūros tyrimą Philip Morris, Lietuva, įmonėje, remiantis G. Hofstede metodologija; c) pasiūlyti organizacijos kultūros modelį, paremtą tarpkultūrinėmis dimensijomis.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: tarpkultūrinė vadyba, organizacijos kultūra, G. Hofstede kultūros dimensijos, Philip Morris Lietuva, Lietuva.