Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2009
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2009
- © Latvijos universitetas, 2002-2009
Straipsnis
Asmeninių vertybių įtaka klientų lojalumui
Laura Šalčiuvienė, Viltė Auruškevičienė, Kevin Lee
SANTRAUKA. Straipsnio autoriai teigia, kad Lietuvos kuro pramonėje pasiektas aukštas konkurencingumo lygis, todėl degalinės turi siekti pozicionavimo peržiūros, siekiant išlaikyti savo pelningumą ir rinkos dalį bei plėtoti klientų lojalumą. Plačiai pripažinta, kad yra pigiau ir naudingiau tęsti dalykinius santykius su esamais klientai nei ieškoti naujų klientų. Todėl kliento išlaikymas ir jų lojalumas tampa vis svarbesniu marketologų tikslu nei bet kada.
Šiame straipsnyje autoriai siūlo analitinį modelį, kurio dėka galima nustatyti santykio intensyvumą tarp asmeninių kliento vertybių ir kliento lojalumo Lietuvos degalinių mažmeninėje prekyboje. Tyrėjai identifikavo tris koreliacinius veiksnius – tradicijų šalininko veiksnį, socialiai priimtiną elgesį ir savi-kompetencijos veiksnį.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: degalinių mažmenos rinka, asmeninės klientų vertybės, klientų lojalumas, Lietuva.