Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2009
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2009
- © Latvijos universitetas, 2002-2009
Turinys
- Kviestinių redaktorių žodis. Răzvan Zaharia, Dainora Grundey. Apie transformacinę Rumunijos rinkos konkurencingumo aplinką ir marketingo technologijų taikymus 21
- Straipsniai
- Transformacijų iššūkiai Rumunijos verslo rinkos plėtrai
- Florin Foltean, Emőke-Szidónia Feder. Marketingo orientacija ir tarptautinis verslumas 23
- Daniel Şerbănică, Mihaela Constantinescu, Ştefan Claudiu Căescu. Globalinės ekonominės krizės įtaka įmonių, diegiančių strateginio marketingo instrumentus, Rumunijos verslas-verslui rinkoje 44
- Răzvan Zaharia, Anca Francisca Cruceru, Alin Valentin Angheluţă. Konkurencijos ir antikonkurencijos strategijos Rumunijos rinkoje 60
- CRE verslo dalininkų vaidmuo ūkio transformacijose
- Stefan Boboc, Ionel Dumitru, Alin Stancu. Kaip įmonės prisiima socialinę atsakomybę per mainų veiklas: suinteresuotųjų šalių požiūris 77
- Laurenţiu-Dan Anghel, Diana Maria Vrânceanu, Alina Filip. Suinteresuotųjų šalių požiūris į įmonės socialinę atsakomybę Rumunijos verslo kontekste: kokybinis tyrimas 93
- Ligita Šimanskienė. Organizacijos įvaizdis ir organizacijos vystamasis: sąsajų paieška 110
- Pranas Žukauskas, Jolita Vveinhardt. Sociodemografinės mobingo ir diskriminacijos darbuotojų santykiuose charakteristikos 128
- Rumunijos švietimo rinkos transformacijos
- Corneliu Munteanu, Ciprian Ceobanu, Oana Anton. Marketingo diplomantų savi-efektyvumas: aiškinamasis tyrimas 148
- Mihai F. Băcilă, Ovidiu I. Moisescu, Alexandra M. Ţîrca. Verslo organizacijų ir aukštojo mokslo institucijų aljansų vystymo priklausomybės nuo verslo organizacijos dydžio tyrimas 160
- Rodica Milena Zaharia, Valerică Olteanu, Nicolae Al. Pop. Ekonomikos ir verslo administravimo disciplinų sąveika: Rumunijos aukštojo mokslo patirtis 179
- Marius D. Pop, Ramona Lacurezeanu, Răzvan Liviu Nistor. Pokyčių valdymo Rumunijos aukštojo mokslo institucijose studija: vidaus suinteresuotųjų šalių perspektyva 194
- Marketingo inovacijų reikšmingumas Rumunijos pramonės sektoriuose
- Kamer-Ainur Aivaz, Diane-Paula Corina Vancea. Juodosios jūros turizmo įmonių efektyvumo tyrimas, naudojant kadraženklio metodą 217
- Cristian Duţu, Horaţiu Hălmăjan. Santykių marketingo orientacija ir marketingo praktika: poveikis verslo rezultatams 231
- Tudor Jijie, Claudia Bobâlcă. Už patikimumo ribų: kandidato charakteristikų matavimo skalės vystymas 244
- Ioana Cecilia Popescu, Andreea Mihaela Barbu, Florin Tudor Ionescu. Įmonių, veikiančių Rumunijos rinkoje, marketingo komunikacijų vystymosi orientyrai 255
- Nicolae Teodorescu, Călin Vegheş, Mihai Roşca. Vartotojų nuomonės apie aplinkosaugą tyrimas: Rumunijos atvejo analizė 274
- Reikalavimai straipsniams 296