Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2010
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2010
- © Latvijos universitetas, 2002-2010
Straipsnis
Augimo strategijos globalioje pramonės šakoje integruotas modelis: daugialygmenis traktavimas
Raimundas Armonas, Greta Drūteikienė, Albinas Marčinskas
SANTRAUKA. Straipsnyje pateikiamas įmonės augimo strategijos globalioje pramonės šakoje integruotas modelis ir šiuo modeliu paremtas įmonių globalioje kosmetikos pramonės šakoje empirinis tyrimas. Tyrimo eigoje nustatytos strateginės grupės pramonės šakoje ir ištirta strateginių grupių charakteristikų įtaka įmonės augimui. Nustatyti įmonių konkurencinės veiklos apimties platumo ir pramonės šakos įmonių veiklos globalioje rinkoje balanso ištekliai ir sugebėjimai, taip pat konkurencinės tarpusavio priklausomybės laipsnis tarp strateginės grupės įmonių ir ištirta šių rodiklių įtaka įmonių augimui.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: augimo strategija, globali kosmetikos pramonės šaka, strateginės grupės, ištekliais grindžiamas požiūris į strateginę plėtrą, konkurencinė tarpusavio priklausomybė, strateginiai tinklai.