ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2010
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2010
  • © Latvijos universitetas, 2002-2010
Straipsnis
Gugenheimo muziejus kaip ekonomikos variklis? Kai kurie preliminarūs veiksmingumo faktoriai
Beatriz Plaza, Silke N Haarich

SANTRAUKA. Vidurio ir Rytų Europos šalys ieško būdų, kaip iš naujo perpozicionuoti savo miestus miesto marketingo investicijų dėka, šiuo atveju ne išimtis yra Lietuvos sostinė – Vilnius. Pastačius naujus stadionus, prekybos centrus ir daugiafunkcinius miestų kompleksus, buvo nominuota Europos kultūros sostinė 2009, Vilnius dabar planuoja Gugenheimo muziejaus statybą, kuris praplėstų kultūrinio turizmo galimybes ir padėtų pateikti Vilniaus miestą pasaulio žemėlapyje.

Šios veiklos yra brangios ir turi labai didelę operacinę riziką. Šio straipsnio tikslas yra atskleisti įvairius veiksnius ir sąlygas, kurios identifikuoja pasaulio meno muziejų sėkmes arba nesėkmes. Autorės naudojo Bilbao miesto Ispanijoje atvejį kaip miesto ekonominės veiklos peraktyvavimo pavyzdį.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: kultūros politika, miesto marketingas, muziejai kaip ekonomikos varikliai, miestų atgaivinimas, Vilnius.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
Muitinės g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict