Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2011
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2011
- © Latvijos universitetas, 2002-2011
Straipsnis
Novatoriškų įmonių verslo strategija - IBM atvejis
Ewa Okoń-Horodyńska, Rafal Wisla, Tomasz Sierotowicz
SANTRAUKA. Beprecedenčiai šiandienos pasaulinės ekonomikos pasikeitimai didina poreikį turėti nuojautą ir strategiškai mąstyti. Naujovės yra kaip galimybė išlaikyti verslo plėtrą ir jos ilgalaikę rinkos sėkmę. Įmonių veikla, pagrįsta naujovėmis, reikalauja ypatingų įgūdžių suburti žmones ir sukurti naujoves.
Straipsnio tikslas yra parodyti, kad svarstomos naujovės, kaip vadybos strategijos pagrindas, vienoje iš pasaulio korporacijų, tokių kaip IBM, atneša įmonei technologinį pasisekimą ir ilgalaikę rinkos sėkmę IBM patentų dėka.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: inovacijos, išradimai, vadovaujanti naujovė ir R&D, patentuoja paraiškas, IBM.