Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2012
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2012
- © Latvijos universitetas, 2002-2012
Straipsnis
Miesto marketingas ir tapatybė: mažų miestų periferiniuose regionuose studija
Jacinta Moreira, Maria José Silva
SANTRAUKA. Šio tyrimo tikslas yra ištirti miestų tapatybę, pristatyti pasiūlytą koncepcinį modelį ir jį pritaikyti miesto tapatybei mažame miestelyje periferiniame šalies regionuose Portugalijoje, būtent Covilhã vietovės studijai. Straipsnyje naudojami keli metodai, atliktas modelio dedamųjų atskleidimas, kurį sudaro keturios dalys: dabartinė tapatybė, komunikacinė tapatybė, ideali tapatybė ir norima tapatybė. Duomenų rinkimui buvo naudojamos dvi strategijos: dokumentų analizė ir giluminis asmeninis pusiau struktūrizuotas interviu. Šie duomenys buvo apdoroti taikant turinio analizės metodą.
Rezultatai gauti miestų tapatybės analizės metu turėtų sukurti konkurencingą pozicionavimo strategiją, diferenciaciją ir stiprinti miesto patrauklumą, kuris yra įmanomas tik per aiškią, stiprią, turtingą ir efektyvią tapatybę.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: miesto marketingas, vietos marketingas, miesto tapatybė, miestas, maži miestai, Portugalija.