Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2013
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2013
- © Latvijos universitetas, 2002-2013
Straipsnis
Aukštojo mokslo įtaka studentų lojalumui
Vilma Tamulienė, Rasa Murzaitė
SANTRAUKAStraipsnis aptariama aukštojo mokslo įtaka studentų lojalumui. Teorinėje straipsnio dalyje apžvelgiami teoriniai ir empiriniai tyrimai, atlikti nagrinėjama tema Portugalijoje, Ispanijoje, Norvegijoje, Amerikoje, Australijoje ir Malaizijoje. Atliktų mokslinių tyrimų pagrindu buvo sukurtas teorinis modelis, pritaikytas Lietuvos rinkai. Šis modelis skiriasi nuo anksčiau sukurtų tuo, kad praplečiamas dviem naujomis įžvalgomis: veiksniais, formuojančiais aukštosios mokyklos įvaizdį, ir studentų lojalumą formuojančiomis dimensijomis. Empirinėje straipsnio dalyje pateikiamas tyrimas: pirminiu tyrimupatikrintasmodelis, gauti duomenys išanalizuoti statistiniais skaičiavimo metodais, rezultatai apibendrinti.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: aukštasis mokslas, organizacijos įvaizdis, studentas, lojalumas, Lietuva.