Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universiteto
Kauno humanitarinis fakultetas, 2002-2003
Turinys
- Redaktoriaus žodis 16
- Vedamasis straipsnis. Dainora Grundey. Tvarus vartojimas ir „žaliasis“ marketingas: vartotojų elgsenos transformacijos 20
- Straipsniai
- Charles R. Emery, Robert G. Tian. Kultūrų skirtumų poveikis reklaminių skelbimų veiksmingumui: Kinijos ir JAV palyginimas 48
- Martin Kvizda. Valiutų kursų politika pereinamosios ekonomikos šalyje 60
- Mária Režňáková. Ilgalaikių finansinių išteklių kaupimo galimybės pereinamosiose ekonomikose 73
- Jindriska Sedova. Ekonominiai ir juridiniai kompanijų įsigijimo ir susijungimo aspektai Čekijos Respublikoje 90
- Žaneta Simanavičienė, Lina Dagilienė. Ekonominė verslo susijungimų nauda 105
- Tiiu Värbu. Estijos įmonių internacionalizacijos aspektai 121
- Apžvalgos
- Knygų apžvalgos 131
- Daktaro disertacijų apžvalgos 141
- Tarptautinių konferencijų apžvalgos 146
- Nacionalinių konferencijų ir seminarų apžvalgos 151
- Būsimi nacionaliniai ir tarptautiniai mokslo renginiai 163
- Reikalavimai straipsniams 169