ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2016
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2016
  • © Latvijos universitetas, 2002-2016
Straipsnis
TIKSLINGAS, O NE ATSITIKTINIS MOKYMAS: VERSLO SRITIES ŠVIETIMO PRITAIKYMAS ŠIUOLAIKINIŲ ORGANIZACIJŲ REIKALAVIMAMS
Daniela Popescul, Vasile-Daniel Pavaloaia, Alexandru Tugui, Mircea Georgescu, Laura-Diana Radu, Lucian Daniel Berechet

SANTRAUKA. Šiame straipsnyje siūloma, kaip susieti nuolat kintančias organizacijas, ieškančias konkurencingų, darbščių, aukštąjį išsilavinimą turinčių darbuotojų ir studentų, kurių psichologiniai bruožai pasikeitė veikiami kompiuterinių technologijų, informacijos ir mobilios įrangos pasiekiamumo. Taigi, universitetams, kurie yra pagrindinė būsimų specialistų paruošimo ir mokymo vieta, tenka sudėtinga užduotis, nes jie turi tapti įmonių ir darbo jėgos tarpininkais. Remiantis gabumų verslui modeliu, straipsnyje siekiama nustatyti, kaip studentai siekia tradicinio švietimo pokyčių, susijusių su šiuolaikinių mobilaus, elektroninio mokymo technologijų taikymu mokymo procese. Taigi studentai dalyvauja visą gyvenimą trunkančiame mokymosi procese, taip įgydami vieną iš labiausiai įmonių siekiamų savybių. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti, ar Rumunijos švietimo procese jau galima taikyti tokias naujas švietimo technologijas, kaip mobilus ar elektroninis mokymas. Tikslui pasiekti pasitelkta taikomoji bandomųjų tyrimų metodologija, kai tiesioginiai pastebėjimai sujungiami su kritine ir sintetine analize. Tyrimo, kuriame remtasi klausimynu, rezultatai atskleidė studento (aktyvaus švietimo proceso dalyvio) požiūrį. Siekta tendencijos, kurią įvairiuose diskursuose galėtų taikyti akademinė bendruomenė. Tyrimo išvados parodė, ar verslo švietimo srityje jau pasiruošta naujų švietimo technologijų taikymui, ar studentai domisi mokslo tendencijomis, taip pat pateiktas studentų, norinčių naudotis mobilaus ar elektroninio mokymo technologijomis, profilis. Gauti rezultatai pavirtina, kad mokymą, mokymąsi ir vertinimo procesus tradiciniuose Rumunijos universitetuose papildo tokios švietimo technologijos, kaip mobilus ar elektroninis mokymas. Taigi buvo patvirtinta iškelta hipotezė ir pasiekti tyrimo tikslai .

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: elektroninis mokymas, mobilus mokymas, švietimo technologijos, šiuolaikinis švietimas.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
MuitinÄ—s g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict