Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2017
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2017
- © Latvijos universitetas, 2002-2017
Straipsnis
SOCIALINIAI TINKLAI B2B IR B2C KOMUNIKACIJOJE
Vida Davidavičienė, Arnoldina Pabedinskaitė, Sigitas Davidavičius
SANTRAUKA. Socialinių tinklų atsiradimas ir plėtra internete nulėmė naujas verslas verslui ir verslas vartotojui marketingo komunikacijos galimybes taip pat sukūrė ir naujus mokslinius iššūkius. Inovacinių priemonių žinojimas ir gebėjimas jas taikyti komunikacijoje su klientais socialinės medijos kanaluose sukuria naujas interaktyvumo ir dinamiškumo galimybes. Straipsnio tikslas yra išanalizuoti ir identifikuoti socialiniuose tinkluose specifinius internetinio marketingo komunikacijos aspektus skirtingose šalyse, juos palyginti su Lietuvos situacija. Tyrime analizuota socialinių tinklų įvairovė, jų specifiniai bruožai, identifikuoti komunikacijos ypatumai Lietuvoje, jie palyginti su Olandijos, Vokietijos, Izraelio, Rusijos ir Ukrainos komunikaciniais ypatumais. Tyrimo metu taikyti tokie metodai: lyginamoji mokslinės literatūros analizė, stebėjimas, kryžminė analizė ir dispersinė analizė .
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: marketingo komunikacija, internetinis marketingas, socialiniai tinklai, e.rinkų analizė, e.verslas, e.marketingas.