Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2017
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2017
- © Latvijos universitetas, 2002-2017
Straipsnis
ĮMONIŲ INFORMACIJOS SAUGUMO SPRENDIMŲ PRIĖMIMO TRIŠALIO ŽAIDIMO MODELIAVIMAS REMIANTIS Q-MOKYMUSI IR LĄSTELIŲ AUTOMATŲ ALGORITMU
Xiang Liu, Jia Liu, Tianqi Wen
SANTRAUKA. Informacijos saugumas yra itin svarbus įmonių veiklai ir plėtrai. Keitimasis informacija tarp įmonės vidaus darbuotojų ir konkurentų yra vienas iš pagrindinių įmonių informacijos nutekėjimo kanalų. Šiame straipsnyje pateikiamas trišalio žaidimo modelis, kurio žaidėjai yra įmonė, darbuotojas ir konkurentas. Tada pateikiamas modelio sprendimas, pagrįstas Q-mokymosi algoritmu. Vėliau pasitelkiami ląstelių automatai, kurie imituoja žaidimo modelio sprendimo procesą. Straipsnyje pasiūlytas informacijos saugumo prie žiūros principas ir duomenų apsaugos sistema įmonėms.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: įmonės informacijos saugumas, trišalis žaidimas, Q-mokymasis, ląsteliniai automatai.