Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2017
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2017
- © Latvijos universitetas, 2002-2017
Straipsnis
TECHNIKOS MOKSLŲ DĖSTYTOJŲ VEIKLOS VERTINIMAS UNIVERSITETUOSE PASITELKUS PADĖTIES MATRICOS MODE
Liu Xing-feng
SANTRAUKA. Staipsnyje pateikiama informacija apie technikos mokslų dėstytojų veiklos vertinimą. Tyrimo metu išanalizuota veiklos vertinimo sistema, sudaryta iš penkių dalių: tikslo, objekto, indikatoriaus, indekso ir metodo. Vertinimas atliktas pagal keturis aspektus: indekso duomenų, svorio koeficiento, indekso testo ir vertinimo rezultatų. Pasitelkus daugiasluoksnę pilkąją santykinę analizę, pasiūlytas matavimo metodas. Tyrimo metu padėties kompetentingumo vertinimo indeksą (PCEI) pasirinkus kaip vertikaliąją ašį, o pagrindinį veiklos vertinimo indeksą (KPEI) pasirinkus kaip horizontaliąją ašį, nustatytas padėties matricos modelis, skirtas įvertinti mokslinę technikos mokslų dėstytojų veiklą.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: technikos mokslų dėstytojai universitetuose, kompetentingumas, veikla, vertinimas, padėties matricos modelis.