ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2017
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2017
  • © Latvijos universitetas, 2002-2017
Straipsnis
FACEBOOK KAIP TURISTINIO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO ĮRANKIS PO ŽEMĖS DREBĖJIMO NEPALE: KOLEKTYVINIŲ ĮVYKIŲ REIKŠMĖ SOCIALINĖS ŽINIASKLAIDOS DIALOGE TARP TURIZMO RINKODAROS ATSTOVŲ
Rakshha Kumari Karna, Ye Qiang, Arodh Lal Karn

SANTRAUKA.  Nors Facebook laikomas populiaria bendravimo informaciją apdorojančia sistema, tačiau tiriant turizmo krizę ir įvaizdžio atkūrimą ji nėra reikšminga. Siekiant užpildyti šią spragą, analizuojamas turizmo rinkodaros tinklo naudojimas siekiant atkurti Nepalo turistinį įvaizdį po 2015 m. balandžio 25 d. šalyje įvykusio 7.8 balų stiprumo žemės drebėjimo. Tyrime pasitelkti statistinis ir matematinis modeliai bei stebėjimų ir eksperimentų duomenų rinkiniai, apimantys rinkodaros atstovų Facebook pranešimus ir gerbėjų įsitraukimą. Nusprendus naudoti daugiapakopį vietovės įvaizdžio keitimo modelį, atlikta sisteminė, objektyvi, kiekybinė žinučių savybių ir kokybinė turizmo rinkodaros atstovų Facebook puslapių turinio analizė. Atskleistos Nepalo turizmo rinkodaros ir valdžios atstovų strategijos, suminėti organizuoti renginiai ir rinkodaros iniciatyvos, skirti atkurti teigiamą šalies įvaizdį ir pritraukti turistų po krizės. Teorinėje dalyje pristatomi tyrimai apie turistinio objekto potencialą turinčias vietas, pateikta dialogo teorija pasitelkus socialinę žiniasklaidą kaip priemonę susieti minėtus šaltinius su įvykiais turistinėse vietose. Praktinėje dalyje atkreipiamas dėmesys į tiriamo dalyko reikšmę skelbiant įvairią informaciją, vengiant žiniasklaidos priemonių ir pristatant papildomą dalijimosi informacija kanalą.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: socialinė žiniasklaida, Facebook, turizmo rinkodaros atstovai, turizmas, Nepalas, žemės drebėjimas.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
MuitinÄ—s g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict