ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2020
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2020
  • © Latvijos universitetas, 2002-2020
Straipsnis
MIESTO PREKĖS ŽENKLO TURISTAMS KŪRIMAS PASIRINKTOSE ADRIJOS REGIONO ŠALYSE
Luka Uskoković

SANTRAUKA.  Straipsnis skirtas aptarti 270 respondentų (gyventojų, turistų, turistinių organizacijų) suvokimo apie miesto prekės ženklo galią, siekiant pritraukti turistus pasirinktose buvusios Jugoslavijos šalyse (Juodkalnijoje, Kroatijoje ir Slovėnijoje), tyrimą. Aktualu įvertinti ne tik miesto prekės ženklą kaip turistų tikslą pasirinktose šalyse, tačiau ir nustatyti šių šalių skirtumus bei išsiaiškinti įtakos veiksnius. Iškelta hipotezė, kad šie šeši veiksniai - buvimas, vieta, reikalavimai, žmonės, nuotaika ir potencialas - tam tikru būdu darė tiesioginę ir dominuojančią įtaką miesto prekės ženklui turistams vystymuisi tiriamose šalyse. Atlikti kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai. Pradinę hipotezę visiškai patvirtino linijinė ir kartotinė regresinė analizė. Be to, įrodyta, kad linijinė priklausomybė puikiai paaiškina tirtas funkcines priklausomybes. Nustatyta, kad buvo teisingai įvertinti pagrindiniai nepriklausomi kintamieji (veiksniai), kurie reikšmingai paveikė priklausomą kintamąjį.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: prekės ženklas, miestas kaip turistų tikslas, regresinė analizė, rinkodara.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
MuitinÄ—s g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict