Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2020
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2020
- © Latvijos universitetas, 2002-2020
Straipsnis
PASLAUGOS IR ĮVAIZDIS: SUBJEKTYVUS DAUG AUKŠTŲJŲ TECHNOLOGIJŲ ŽINIŲ REIKALAUJANČIOS PRAMONĖS ĮVERTINIMAS
Ewa Stańczyk-Hugiet, Sylwia Stańczyk
SANTRAUKA. Organizacijos ir vadovavimo tyrimų praktikoje dėl tam tikrų apribojimų, norint pasitelkti objektyvius duomenis, kyla realių ir galimų sunkumų. Tačiau, iš tikrųjų, dauguma socialinių konstruktų yra santykinis reiškinys. Pasirinktas vertinimo metodas, pagrįstas Miles ir Snow tipologija, kad būtų ištirta pasirinktų konstruktų subjektyviųjų matmenų kokybė. Tyrime panaudoti 314 paslaugų įmonių, kurioms būdinga daug aukštųjų technologijų žinių, duomenys. Produkto ir jo įvaizdžio perspektyvos pasirinktos kaip skirtinga konkurencinio pranašumo suvokimo epistemologija. Gauti rezultatai atskleidė, kad, nors suvokimo duomenys yra plačiai naudojami verslo tyrimuose, yra tikimybė, kad priemonių subjektyvumas paveikė tyrimo rezultatus, ypač todėl, kad respondentai buvo vadovai.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: paslaugos; įvaizdis; subjektyvios priemonės.