Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2020
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2020
- © Latvijos universitetas, 2002-2020
Straipsnis
KULTŪRINIS PREKĖS ŽENKLO PROFILIS: "STARBUCKS" ATVEJIS
Adriana Manolică, Marina Bahova, Teodora Roman, Maria-Madela Abrudan, George-Cristian Nistor
SANTRAUKA. Esant dideliam suinteresuotumui domėtis kultūriniais šalių skirtumais, šio tyrimo tikslas yra išanalizuoti "Starbucks" kultūriniu požiūriu ir palyginti prekės ženklo suvokimo skirtumus trijose kultūrinėse erdvėse: Rumunijoje, JAV ir Rusijoje. Siekiant išanalizuoti prekės ženklo kultūrinį profilį, jis apibrėžtas kaip šių subkonstruktų - prekės ženklo įvaizdžio, prekės ženklo asmenybės, prekės ženklo jausmų, klientų pageidavimų, parduotuvės įvaizdžio ir vartotojo įvaizdžio - suma. Atliktos internetinės apklausos rezultatai atskleidė šių trijų perspektyvų skirtumus ir panašumus.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: "Starbucks" kultūrinis profilis, JAV, Rusijos ir Rumunijos palyginimas, prekės ženklo suvokimas, prekės ženklo asociacijos.