ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2021
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2021
  • © Latvijos universitetas, 2002-2021
Straipsnis
UŽDUOTIES-TECHNOLOGIJŲ PRITAIKYMO ĮTAKA KLIENTO SUVOKIAMAI VERTEI IŠ ŽMOGAUS IR MAŠINOS SĄVEIKOS BEI TARPASMENINĖS SĄVEIKOS PERSPEKTYVŲ
Hui Zhang, Rongteng Zhang, Azmawani Abd Rahman, Lu Chen, Ziyan Yin, Jie Yin

SANTRAUKA.  Technologijoms nuolat veikiant paslaugų pramonės naujoves ir pertvarkas įprastas paslaugų teikimo procesas buvo sugriautas, o tradicinė klientų vartojimo patirtis pastaraisiais metais pakito. Tačiau buvo atlikta nedaug empirinių tyrimų apie žmogaus ir mašinos sąveikos bei tarpasmeninės sąveikos kliento suvokiamą vertę. Be to, atitinkamos veiksmingos valdymo priemonės nėra aiškiai įvardytos. Siekiant ištirti technologinės intervencijos įtaką kliento suvokiamai vertei, buvo sukurti poveikio mechanizmai tarp užduoties ir technologijų pritaikymo, naudingumo suvokimo, naudojimo paprastumo suvokimo, kliento ir darbuotojo sąveikos bei kliento suvokiamos vertės; pritaikyti užduoties ir technologijų pritaikymo bei technologijų priėmimo ir "Servicescape" modeliai. Be to, pasitelkus "AMOS 21.0", pažangiuose Haidilao restoranuose Fudziano, Guangdongo ir Džedziango provincijose buvo ištirta 382 klientų vartojimo patirtis, išbandytas poveikis tarp užduoties ir technologijų pritaikymo, naudingumo suvokimo, naudojimo paprastumo suvokimo, kliento ir darbuotojo sąveikos bei kliento suvokiamos vertės. Rezultatai rodo, kad užduoties ir technologijų pritaikymas turi ypač teigiamą poveikį kliento suvokiamai vertei. Užduoties ir technologijų pritaikymas daro netiesioginę įtaką kliento suvokiamai vertei per suvokiamą naudingumą, tačiau suvokiamas naudojimo paprastumas neturi netiesioginio ryšio tarp užduoties ir technologijų pritaikymo bei kliento suvokiamos vertės. Kliento ir darbuotojo sąveika gali žymiai sušvelninti suvokiamo naudingumo ir naudojimo paprastumo poveikį kliento suvokiamai vertei. Dvejopa įtaka yra tokia, kad užduoties ir technologijų pritaikymas veikia kliento suvokiamą vertę, kuriai turi įtakos suvokiamas naudojimo paprastumas ir suvokiamas naudingumas. Šis tyrimas atskleidžia tam tikro masto užduoties ir technologijų pritaikymo įtaką kliento suvokiamai vertei. Tyrimo išvados gali padėti su technologijomis susijusioms paslaugų įmonėms pateikti sprendimų priėmimo nuorodas svarbias pritaikant užduotį ir technologijas, taip pat teorines nuorodas, kurios padėtų gerinti kliento suvokiamą vertę paslaugų pramonėje.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: užduoties ir technologijos pritaikymas, kliento ir darbuotojo sąveika, naudingumo suvokimas, naudojimo paprastumo suvokimas, kliento suvokiama vertė.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
MuitinÄ—s g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict