Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2021
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2021
- © Latvijos universitetas, 2002-2021
Straipsnis
AR JIEMS TAI RŪPI? STARTUOLIŲ VADOVŲ POŽIŪRIS Į ASMENINIO PREKĖS ŽENKLO KŪRIMO REIKŠMĘ STARTUOLIŲ VEIKLOS REZULTATAMS: TYRIMO PRIELAIDOS
Joanna Macalik
SANTRAUKA. Konceptualiame straipsnyje pateikiamos tyrimų prielaidos, susijusios su startuolių vadovų požiūriu į asmeninio prekės ženklo kūrimą siekiant įmonės sėkmės. Taikant indukcinį metodą, kuris orientuotas į teiginių patvirtinimą didelėje duomenų aibėje, buvo nustatyti veiksniai, darantys įtaką startuolių vadovų požiūriui dėl asmeninio prekės ženklo kūrimo ir jo vaidmens startuolių sėkmei. Atsižvelgus į tai, buvo apibrėžtas asmeninis prekės ženklas ir asmeninio prekės ženklo kūrimas, vėliau apibūdintas jo vaidmuo organizacijos veiklos rezultatams ir galiausiai nustatytas ir apibrėžtas startuolių vadovų požiūris į asmeninį prekės ženklą, taip pat jo vaidmenį lemiantys veiksniai. Šie svarstymai tapo planuojamo ir atliekamo empirinio tyrimo, kuriame nagrinėjamas startuolių vadovų asmeninio prekės ženklo vaidmuo kuriant startuolių sėkmę, pagrindu. Šio tyrimo tikslas - preliminariai atskleisti, kaip startuolių vadovai supranta asmeninio prekės ženklo vaidmenį siekiant visuotinės verslo sėkmės.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: startuoliai, požiūrio vertinimas, asmeninis prekės ženklas, asmeninio prekės ženklo kūrimas, sėkmė.