Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2022
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2022
- © Latvijos universitetas, 2002-2022
Straipsnis
MOBILAUS APSIPIRKIMO PATIRTIS RUMUNŲ JAUNOSIOS KARTOS AKIMIS. NARATYVINIS TYRIMAS
Irina Albastroiu Nastase, Lelia Voinea, Teodor Mihai Negrea, Dorin Vicentiu Popescu, Razvan Dina, Mihai Felea
SANTRAUKA. Šiame straipsnyje atskleidžiami naratyvinio tyrimo rezultatai, gauti surinkus duomenis iš 28 Rumunijos studentų imties. Šiame tyrime pabrėžiami keli pagrindiniai Rumunijos jaunų vartotojų apsipirkimo elektroniniu būdu aspektai, kurie yra susiję su: mobilaus apsipirkimo kelyje galimybe, interaktyviu virtualių parduotuvių dizainu, mobiliųjų aplikacijų sauga, patraukliu skaitmeninio produkto pristatymu, skelbimais ir socialinės žiniasklaidos įtaka apsisprendimui pirkti. Šiame tyrime siūloma elektroninio apsipirkimo patirties sistema, sudaryta remiantis Rumunijos jaunosios kartos vartotojų įžvalgomis. Tyrimas būti įdomus tiek mokslininkams, tiek internetinės prekybos srities profesionalams.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: mobiliojo apsipirkimo patirtis; jaunoji rumunų karta; kokybiniai tyrimai; naratyvinis tyrimas.