Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2024
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2024
- © Latvijos universitetas, 2002-2024
Straipsnis
KATALONIJOS VYNO SEKTORIAUS SKAITMENINIMAS: DO PRIORAT, EMPORDÀ IR ALLELA INTERNETINĖS KOMUNIKACIJOS ANALIZĖ
Jordi Mundet, Javier Bustos Diaz, Gemma Molleví Borotolo
SANTRAUKA:  Skaitmeninimas šiuolaikinėje ekonomikoje yra reikšmingas. Įmonės pradeda suprasti, kad internetas tai vieta, kurioje jos turi būti matomos. Dėl šios priežasties šiame darbe siekiama išanalizuoti Priorat, Empordà ir Alella vyndarių kilmės vietos pavadinimų internetinę komunikaciją. Šiam tikslui pasiekti taikoma kiekybinė metodika, o konkrečiai - atliekama minėtų vyndarių tinklalapių turinio analizė ir nustatoma, kaip įmonės prisitaikė prie naujųjų technologijų ir skaitmeninės aplinkos 2.0. siekdamos parduoti savo prekinį ženklą ir pasiekti didesnę auditoriją. Taigi pagrindinė šio darbo išvada - poreikis atnaujinti šių vyndarių skaitmeninį įvaizdį ir modernizuojant komunikacijos kanalus pagerinti informacijos perdavimo būdą.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: vyno kilmės vietos nuoroda; skaitmeninė rinkodara; naujosios technologijos.